Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.10.2006 14:58 - Моят понеделник 13ти
Автор: uazi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4841 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 30.10.2006 15:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
               Въобще не беше само понеделник, ами от миналата седмица ми е тръгнало едно такова на кривооо...

Първо бях болна...от един сладолед и ме заболя гърлото. Искам да заявя, че съвсем категорично съм против летните температури насред октомври. Защото това те подвежда да ядеш сладолед, а после се разхождаш с шал при 20 градуса дневна температура и някакви пешеходци те гледат като полезно изкопаемо.

В четвъртък бях на волейбол....три пъти ме удариха с топката по лицето....Майк Тайсън изглежда 10 пъти по-добре след боксов мач от колкото аз след игра на волейбол. Сега имам порезни рани по лицето...няма да коментирам повече.... достатъчно ми е да се погледна в огледалото.

Следва един прекрасен уикенд, в който няколко души се опитаха да ми скофтят настроението и определено успяха. Направо няма смисъл да коментирам и да ви обяснявам мнението ми за мъжката част от населението. Напоследък доста често ми се случва да си казвам, че ще стана монахиня...и съвсем скоро може и да го направя.

Понеделник сутрин... ставане в 6 без 10, за да се пропътуват отново 300 км, до любимото учебно заведение. Пристигане  с 40 мин закъснение за лекцията, доцента ме направи на 5 стотинки пред целия курс... затваряш очи и си внушаваш, че никой не го е слушал... и се надяваш земята да се отвори и дупката, в която искаш да се свреш, да е достатъчно голяма.

И тук става интересно... опит за включване на любимото средство за комуникация – мобилен телефон. Беше му паднала батерията, но реших да го зареждам в колата, но да не го включвам по време на път, ами като стигнем.... Ах, изненада... „Моля въведете Пин-кода”...

Тук последва кратка пауза, почесване зад ухото и лек смут след установяването, че не помня Пина, след това и Пука, защото телефона и картата са нови, и само веднъж съм го изключвала и после включвала. Така...все пак, това не е нищо ново, докато установих, че листа, в който тези ценни данни са написани, е в пощенския плик... на масата...на 300 км от мен... там, от където тръгнах тази сутрин... следват тут-тут-тууууут (по дяволите!!! или да му е.м. до 19 коляно на телефона… на оператора…на пощаджията… нa мене си и въобще стана едно студено, щото почна да вее, като за световно).

Естествено последва впрягане на всички контакти, които имам, за да ми помогнат… избиране на най-неангажирания човек, който познавам, писане на 10 и-мейла с обяснения, какво се е случило, за да разбере, че не се бъзикам и че искам да се обади на хазяина ми, да вземе от него втория ключ, ако има такъв и ако му го дадат….та да не влиза в злом у нас. И после да погледне на масата, да отвори плика и да ми продиктува жадувания код, за да мога отново да комуникирам със света.

Нещо май трябва да ходя да си запаля свещичка в някоя църква, най-добре да си крадна тенджерата със святата вода и да се залея цялата…щото вече почва да ми писва…и някой ще пострада.



Тагове:   Моят,   понеделник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bamby13 - Аийц....
30.10.2006 15:30
в сряд месеца свършва, дано с него свърши и каръшката серия.Стискам палци!! А до тогава се варди..
цитирай
2. uazi - Хъ...не ще да се спре...
30.10.2006 15:50
серията продължава... до тук още страхотни новини... честно вече се съмнявам, дали някой не се гаври с мен и само иска да види, колко време ще издържа...
цитирай
3. bamby13 - Гръмко изреви като един истински лъв
30.10.2006 16:04
покажи кой командва парада. Всичко си има край и най-черните серии и те. Даже казват и латиноамериканските сапунки си имали край....
цитирай
4. rainbow - !!!
30.10.2006 16:27
Каквото повикало, такова се обадило!!!

Чудя се какво трябва да си "повикала", за да ти се връща това!!! Дано разбираш!!!

Нали знаеш, нищо не остава скрито!!!
цитирай
5. uazi - Ми и аз се питам...
30.10.2006 16:49
ама честно не знам какво съм направила...
Ама явно ти, рейнбоу, си светнат/а по върпоса, може би ти знаеш?!!!
цитирай
6. rainbow - ...
30.10.2006 17:13
Ще ти отговоря, въпреки сърказма в коментара ти!

Ако само помия ти се излива на главата, потърси проблема в себе си!!!

Има едно нещо, което се нарича причинно-следствена връзка... Дали не си пожелала нечие зло?
Замисли се!!!
И всеки ден да ходиш на църква няма да ти помогне, докато не промениш съзнанието си!!!

Аааа, и не забравяй, че и серийните убийци приемат себе си като много добри хора!!!
цитирай
7. velvet - хеххехех,
30.10.2006 17:17
спокойно, де ;) Обикновено след такава серия следва нещо много хубаво :)))))))))))))))))))))))
цитирай
8. анонимен - rainbow,
30.10.2006 17:20
познаваме ли се? :-Р

Поздрави
цитирай
9. uazi - Хъх...ко стана...
30.10.2006 17:26
аз че съм карък, ама чак сериен убиец???
rainbow, слънце, нещо не можах да вдяна (обяснимо, след като ми изпуши тиквата)...
Нещо на лична база ли те обидих, кого защитаваш? А и нещо много познато ми се вижда, ама все пак ми е интересно: Познаваме ли се? Да сме си играли заедно в пясъчника?
цитирай
10. rainbow - zlika,
30.10.2006 17:36
дори и да се познаваме, това е offtopic! :-P

Аи!
цитирай
11. uazi - Все пак нещата взеха, че се подобриха...
30.10.2006 17:38
Защото въпреки, че е мъж и че ми скофти много уикенда, сега се реваншира...и ми даде необходимата информация, без да ми разбива входната врата (поне не спомена нищо подобно)...та сега отново имам връзка със света. Е сега ако не изпиша 300 смса и не се обадя на всички, дето познавам, само за да компенсирам липсата на мобилния ми телефон за деня...
Евала на бързата реакция и на това, че го стори, без да мрънка и без да ме кара да го подпитвам през 2 часа, какво е станало и дали може да ми помогне.
цитирай
12. rainbow - uazi, отговарям пак въпреки сарказма ти...
30.10.2006 17:44
NO COMMENT!!!
Няма никакъв смисъл, виждам!!!
Може би ако се позадълбочиш малко ще разбереш за какво иде реч, ама карай... не се насилвай!!!
цитирай
13. uazi - rainbow
30.10.2006 18:02
не разбирам от къде идва цялата злоба?
цитирай
14. rainbow - ...
30.10.2006 23:33
Това чувство не ми е познато... за щастие :)
Просто ти дадох посока, в която да помислиш...
Както и да е.
Забрави!
Няма смисъл да продължавам нататък!
Все пак знай си: "Каквото повикало, такова се обадило!"

Аи!

пп.: Не се познаваме... попаднах на публикацията ти случайно!!!
цитирай
15. mobo - и все пак
31.10.2006 09:00
рейнбоу не си прав. и майка ти не е права.
гадостите във вселенски мащаби са прекалено много за да носим вината за тях само ние - бедните малки нищожни индивидчета.


п.п. извинявайте, че ви се намесвам в лафчето. ама не много.
цитирай
16. анонимен - mobo, man
31.10.2006 13:51
Ухажорският ти маниер е като на второкласник!!!

:-Р

Поздрави
цитирай
17. mobo - хехе
31.10.2006 14:15
и ти не си прав, злика. за майка ти не знам ;)
просто дъгоцветния засегна тема, която ми е писнало да слушам от години.
по неговата логика аз имам толкоз много да връщам на живота, вселената и всички участници в нея, че два живота нема да ми стигнат да им сипа обратно гадостите, които съм получил дотук.

п.п. иначе добър опит. ама от децката градина имам по-щастливи спомени, не можа ли поне там да ме пратиш, та да се полаская малко?
цитирай
18. анонимен - Ох бедният...
31.10.2006 18:32
Колко му е навредила вселената, че има да и връща. Най-ощетеният...

Спирам да се занимавам с несвойствени неща, като това да продължавам да споря някакви безмислици...

А майка ми ако те интересува, мож ви чукнем една среща... ;-)

Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: uazi
Категория: Забавление
Прочетен: 801656
Постинги: 67
Коментари: 1720
Гласове: 3373
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930