Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.08.2006 10:03 - Мъжкар или просто мъж на място?
Автор: uazi Категория: Забавление   
Прочетен: 19555 Коментари: 33 Гласове:
0

Последна промяна: 16.08.2006 10:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Dos and Don’ts  Преди няколко дни стана дума за това, какви мъже се харесват на жените. Някои казаха, че това са мъжкарите. Този вид мъже са груби, правят се на недостижими, нямат емоции като например чувството за обич, за страх, за зависимост. В Италия на такива им викат “мачо”-вци. Мъже с твърда обвивка, гледащи на жените като на плячка, или поредната бройка в техния дълъг списък със завоевания. Другият вид пък ,според някои, са мъжете, изпълнени с чувства. Тях пък ги нарекоха немъжествени. Мъжете, които държат на външния си вид, даже на красотата си, изглеждащи като топ манекени, карайки хиляди жени да въздишат по тях. Реших да споделя, какво (според мен) един мъж трябва да има при всички положения, за да привлече толкова вниманието ми, че да не мога да мисля за нищо друго освен за него. 
imageЕстествено на първо място идва външния му вид. Много жени казват, че не обръщали толкова внимание на това, дали мъжът / приятелят им е красив. Да, аз също не държа, човекът до мен да е красавец, особено ако има опасност да е по-красив от мен ;). Но много държа на това, да има изряден вид. За мен е важно един мъж да е винаги облечен в чисто облекло, все пак годините, в които се е цапал като мърльо на детската площадка са далеч в миналото му. Трябва да има и малко стил. Това автоматично изключва носенето на анцуг и скъсани маратонки. Естествено когато спортува, не искам да тича 5-те километра в костюм, но когато излиза с мен, не е необходимо да изглежда като че ли не е виждал никога пералня, или не знае как тя функционира. И като малка добавка – според мен един мъж изглежда винаги добре в летен панталон, една лятна риза (вратовръзка не е необходима :) и един чифт обувки. Или по-добре, отколкото с дънки до колената и раздърпана тениска, още по-лошо с анцуг и джапанки.

За вътрешните качества – тук разбира се отново всички мнения се разминават, но аз искам да опиша само моите. За мен е важно, човекът, който аз ще нарека мой приятел, да има силен характер. Това значи (според моето тълкуване), че когато има проблем, той сам ще се захваща с решението на даденото сложно положение. Това не изключва и моята помощ, но според мен е достойно да помогна на човек, който го заслужава и се бори сам. Освен това дадения мъж трябва да бъде джентълмен. В никакъв случай не се допуска, той да влезе в заведение заедно с мен и да не ми отвори вратата. Или пък да говори с мен, все едно аз съм най-добрия му приятел, пред който той псува за щяло и не щяло. След като е сме заедно, той трябва да се държи с мен като с дама.image

Темата за парите – за мен не е важно, че един мъж има достатъчно пари. За мен са просто факт, потвърждение на това, че той има достатъчно мозък в главата си и че не го мързи да се бори за себе си. Аз с чужди пари не се занимавам, моите си ми стигат и смятам и за напред да не ставам зависима от някой друг от материална гледна точка.

imageЗа чувствата – мисля, че всеки мъж има право да прецени сам, дали иска да признае чувствата си пред жената на сърцето му. Има хора, които не обичат да казват “Обичам те”. За мен това не е мъжкарство. За мен е важно как се държи с мен. Може никога да не ми го каже, но със своето държание да ми го покаже. На думи всичко е лесно. Поне аз съм чувала такива едни думи от някои мъже, където съм си мислела, че няма да им стигнат звездите по небето, защото са ми ги свалили всичките....с една едничка цел, която не е необходимо да обсъждам.








               image Качествата му в креватния спорт мисля, че също са от значение. Не искам да казвам, че са най-важни, но са от значение. Ако един мъж не си дава сметка, че това, което прави с приятелката си трябва да се хареса и на двамата и трябва по равно да им доставя удоволствие (ако не и повече на нея...мъже са ми казвали, че за тях е върховно изживяване, да видят как партньорката им усеща няколкократно страхотното удоволствие, което те й доставят), то тогава той изпада от всички класации...не само от моите, но и от тези на другите жени. Това да не е надпревара за най-доброто / бързото време?

И на края искам да допълня, че един мъж, който знае и може повече от мен (но не само по неговите думи), винаги ще привлича вниманието ми.



                И така...мисля, че списъкът до тук съдържа най-важните условия. Сега мога само да кажа, че съм абсолютен перфекционист и затова на някои мъже и жени горе посочените точки може да им се сторят прекалено сурови. Може да им се стори, че съм надута или пък да си зададат въпроса “Тя какво може да предложи в замяна на всички тези условия?”. Този въпрос ще остане неразкрит за много хора; малко ще са тези, които ще минат през живота ми и които ще получат отговор. Но до сега никой не е съжалил.

image


Тагове:   мъж,   място,   мъжкар,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mobo - искаш ли
16.08.2006 10:42
да ти посоча противоречията в текста ти или сама ще си признаеш, че не знаеш какво искаш?
цитирай
2. uazi - Казвай!
16.08.2006 10:47
Цялата съм в слух!
цитирай
3. pazzo - uazi
16.08.2006 10:53
Финала е грандиозен..признах те. :)
цитирай
4. bamby13 - super dobro, Uaz!!!
16.08.2006 10:56
mislq, nikoq ot nas ne bi mogla da iska poweche ot edin myz.
цитирай
5. uazi - Миличка Бамби...
16.08.2006 10:59
аз си признах, че съм перфекционист...Но мисля, че ако мога да предложа достатъчно, защо да не изисквам и много (което все пак не е чак толкова много....колко му е? Да си чист, да се държиш прилично и да имаш малко понятие от физическа и мисловна работа и удоволствие...).
цитирай
6. bamby13 - Абсолютно съгласна
16.08.2006 11:12
Първо външният вид-да е спретнат, определено Да. Ако ходи като "прошляк"= не държи на себе си, а как ако не увазжава себе си би могъл да зачита другите( в случая мен).чарът е нещо изключително важно, не като ходи по двора да плаши кокошките, да цитирам БГ класиката.И естествено удоволствието-емоционално, духовно, физическо.
Дай Бог, всеки му!!!
цитирай
7. uazi - Амин!
16.08.2006 11:40
:))
цитирай
8. анонимен - Да ти напише ли увода?
16.08.2006 12:58
В увода задължително трябва да споменеш, че всичко, описано по-долу е относително. Според теб, ти даваш много, но... дали наистина е "много" или "малко". Колко е "много" и колко е "малко"...
Иначе ми харесват изискванията (с малки изключения са същите към жените). Мога малко да поспоря по 1-2 точки, но по-добре нееее... :-)

Поздрави
цитирай
9. uazi - Злика...
16.08.2006 13:02
Не се притеснявай и спори. Да, нещата са относителни. Когато има химия и привличане, човек е склонен да направи изключения по дадени точки. Но горе изброените изисквания са просто пример за нещата, които някой трябва да има, за да ми привлече вниманието. От там нататък никой не знае, какво ще се получи.
цитирай
10. mobo - ето ти
16.08.2006 14:32
го моето заяждане и теленцето дет ти намерих под вола;)
1. искаш силен характер, който да може да се справя сам в трудни ситуации. е ти тогава за какво си му? и колко точно трябва да бъде пък силен твоя, за да оцелееш край него и не само това, но и да го възпиташ и дресираш достатъчно, че "той да влезе в заведение заедно с мен и да не ми отвори вратата" да не се случва нивгаш? силен характер, но податлив на обучения -противоречие.
2. не се вълнуваш от чуждите пари, но искаш да ги има, защото доказвало, че бил умен? е тая чисто американска (да не кажа меркантилна) логическа връзка, никога не съм я харесвал. Хитър Петър, който го знаем от приказките, да не е бил чорбаджия или богат?
3. да се облича добре, но не как да е, а точно по стил, който на теб ти допада. ехооо, какво стана със силния характер?
4. да знае и може повече от теб, но по кой аршин? пак по твоя, нали? и отново те препращам към точка 1.
5. искаш да му имаш доверие, но пък за него е недопустимо да се отпуска пред теб и да псува? хммм! айде като ще е равноправие между половете наистина да е такова, а?
6. за секса изобщо не ми се говор. да, наистина е голяма тръпка да видиш и усетиш удоволствието на жената с която си. това ти го казвам като мъж и аз. но означава ли че винаги трябва Нея да поставяш на първо място? а какво ще стане с теб? къде отиде силния характер - вж. точка 1.

толкоз заяждане ти стига засега. не се притеснявай, каквото и да отговориш пак мога да продължа. който търси - намира ;)
весел ден и се надявам чувството ти за хумор да е нейде наблизо.....
цитирай
11. uazi - Не се засягам....
16.08.2006 15:08
Всичко, което написа, изглежда коректно. Но според мен има малка грешка.
1. Силен характер му трябва, за да се оправя сам, а не да хленчи, когато му е малко по-трудно от обикновено. Аз съм му, за да може, когато е извоювал поредната си победа, да може да се отпусне и да си почине.
Моя характер е достатъчно силен, че да се оправя със всеки. Не е необходимо, аз да го дресирам. Ако той държи на себе си и на впечатлението, което оставя, той сам ще се държи като джентълмен. Или може би аз трябва да му отварям вратата???
2. За парите - не става дума за България. Там всеки мухльо (т.е. мутра) има пари и нищо в тиквата. Аз говоря за Европа. Все пак ще ми е трудно да бъда с някого, който е на 2500 км от мен. И не искам да ги имам...Те не са мои и аз никога няма да ги ползвам.
3. За облеклото - Ти как се обличаш, ако мога да попитам??? Ако му е силен характера, няма да си позволява сам, да изглежда като ... Мился, че на него ще му харесва, другите жени да се захласват по него...а това не става по анцуг и джапанки.
4. И какво може повече от мен - ДА. По моя преценка. По чия иначе??? На баба ми ли? Ако знае по-малко от мен, за какво да го харесвам, нали ...айде, тук ще загрубее (но все пак, нямам желание да съм учителка на никого).
5. Мисля, че може да показва емоциите си, без да псува като каруцар...
6. Не става дума само тя да е на първо място. Става дума за това, че много мъже си мислят, че за 3 минути могат да доставят удоволствие и на някой друг, освен само на тях. Не знам кой го е измислил, но е ЛЪЖА! И точно това написах - "това, което прави с приятелката си трябва да се хареса и на двамата и трябва по равно да им доставя удоволствие". Това се отнася и за двамата - трябва да имат за цел, да доставят удоволствие на другия. Мисля, да не задълбавам в тази насока с обяснения, как точно трябва да се постигне това (доставянето на удоволствието де ;)
цитирай
12. sineater - апчих
16.08.2006 15:10
че аз съм бил Свръхмъж! :-)
цитирай
13. mobo - хммм
16.08.2006 15:31
а според мен със самото поставяне на подобни условия и минимални прагове, ти вече правиш опити за дресировка и натъпкване в рамка, към която Той може би не принадлежи?
нека разгледаме хипотетично ситуацията. търси се нещо - да речем игла в копа сено. има няколко подхода за целта: 1. методичен, при който се преглежда всякасламка в копата, дали не е игла. търсенето спира, когато се реши, че някоя сламка е игла. недостатък - много трудоемък, но пък могат да бъдат открити всички игли в копата, дори и тези, за които не знаем дали са вътре.
2. "рационален" - преглеждат се само сламките, които приблизително наподобяват по форма и размер иглата. недостатък - трябва да се знае предварително точно каква е иглата, но пък може да се пропусне някоя от другите потенциално намиращи се там. това е твоя метод.
3. ирационален - преглеждат се няколко сламки, и като се умориш обявяваш някоя от тях за игла и после се опитваш да шиеш с нея.
3. гениално хаотичен - скачаш в копата и се мяткаш в нея, докато се убоцкаш. със сигурност ще си намерил иглата, но едва ли ще си щастлив от този факт ;)

мисля да стига толкоз, а? не ми се заяжда повече, а и много се отплеснах.
мир?
цитирай
14. uazi - Мир де!
16.08.2006 15:40
Въпроса е, не дали ще го пропусна/ в случая иглата, дето почти наподобява... Не е неоходимо на 100 % да пасва. Въпроса е да не се допуска всеки, който само имитира, че е игла, да получава всичко и после да се стигне до разочарование, защото е установено, че все пак е сено. Затова се изисква предварително направен план на действие и лека представа, какво се търси.
Не исках да те отказвам...само не знаех, че се заяждаме...аз мислех, че просто спорим по даден въпрос. Но нека бъде мир.
цитирай
15. bobitu - Естествено,
16.08.2006 16:16
е да търсиш най-доброто за себе си.Всъщност всеки го иска, но някои просто са се примирили. Други не. И ако нямат късмет, на 40 години още търсят.
цитирай
16. bobitu - Или пък
16.08.2006 16:17
на 50. или до края на Ж си
цитирай
17. bamby13 - Bobitu,
16.08.2006 16:33
това за късмета и търсенето му като го прочетох се сетих за вица-притча за червениqт кон.
Един рицар бил луда влюбен в красива графиня.всеки ден минавал под тераста на която тя седяла, а тя не му обръщтала нула внимание. Приятел го посъветвал да боядиса копитата на животинката червени и когато тя забележи и попита защо, аджеба, е боядисал копитат на коня си да отговори "Ами...защото те обичам"
Така и направил, боядисал копитата, отново небрежно се разходил с коня си под тераста а тя само си седя и невъзмутима си помахвала с ветрилото( топличко и е било, явно)
Отчаян рицарят боядисал цялото нещастно зивотно и отново се запътил към избраницата си, когато минал покрай нея, дори и не го погледнала. Отдалечавйки се премислял в коq пропаст да се хвърли, та да слози край на мъките си и чул гласът и.Рицарю, ОБИЧАМ ТЕ!!! извикала. А той кротичко се обърнал и и казал
Ааа, а аз имам червен кон......
цитирай
18. ren - -------------
16.08.2006 16:46
Мило Уаце,недей много ги оглежда,грабвай там едно,то се е звер...
цитирай
19. uazi - Ренче, слънчице...
16.08.2006 16:55
аз вече си имам дракон вкъщи :) Двамца малко много ще ми дойдат...а пък и дракон и вампир (т.е. аз) трудно се издържат...ще докладвам за бойните рани ;)
цитирай
20. noir - -=] N [=-
17.08.2006 01:09
Много е неприятно да ме обсъждате зад гърба ми. Кмо говорите, като не ме познавате. Пък ти, uazi, ме изкара некъв селянин. Аре стига.
цитирай
21. uazi - noir,
17.08.2006 08:56
Първо - кой е говорил зад гърба ти??? Тук става дума за моя си въображаем дракон, за който сме писали (и сме се майтапили) в моя блог и този на Рен. В този дух, аз себе си наричам вампир! Което до някъде си е истина :) От къде ти хрумна, че става дума за теб?!?! И кой те е наричал селянин?!?! Ти направо ми разби фантазиите! Аре улевоо! ;)
цитирай
22. velvet - Ех, uazi,
17.08.2006 09:50
отново целиш десятката ;) Харесва ми списъка, много е точен :))))))))))))))
цитирай
23. noir - -=] N [=-
17.08.2006 10:08
Ами да. Аз просто искам да кажа, че не съм въображаем. :) Ае ся ти у лево с мене.
цитирай
24. uazi - Въх...
17.08.2006 10:23
Ша ма отвличаш ли?! А не може така! Дракончето вкъщи ко ша си помисли? Ше му е мъчно за мен (да бе да, ша праи двойно прекатурване назад от радост).
Освен това, у лево не ми аресва - аз съм за дясно...или за направо...с главата в стената ;)
цитирай
25. innkka - нещо много филми си гледала, uazi! ...
17.08.2006 12:14
нещо много филми си гледала, uazi! :-)
цитирай
26. gazza - с(_)(_)>
18.08.2006 03:44
Ако беше Господ, да! Ама това - по твой образ и подобие......Ще си стоиш повечето време сама!
цитирай
27. uazi - Въх, gazza...
18.08.2006 08:52
Не съм усетила още отлива от желаещи...ама щом казваш...
цитирай
28. noir - ~ N ~
26.12.2006 23:13
Все пак говорим за мен, не се отплесвайте от темата :)
цитирай
29. анонимен - Не знам за какво говорите и какви ...
21.01.2008 21:23
Не знам за какво говорите и какви логически схеми строите, но силния мъж се съобразява с жената.
Моя например иска само да командори, но иначе никога за нищо до сега не ме е защитил. В смисъл. че въпреки властния му характер, когато имам проблем не го търся и не разчитам на него.
цитирай
30. noir - ~ N ~
21.01.2008 22:10
Трябва да го възпиташ. Малко шамари и липса на секс да видиш ;)
цитирай
31. анонимен - ...
06.11.2010 17:47
Много добре си изми ръцете накрая с това какво ще предложиш ти! Но наистина - за да има човек подобни изисквания или трябва да е безумно красив (и по мнение на другите, не само по свое), или трябва да е незаменим в нещо, а както гласи една стара максима - незаменими хора няма! Така, че да чуем кво предлагаш!
цитирай
32. анонимен - 34242
16.04.2012 21:03
ще си останете сами :Д само женкарите ше ви слалят шапка докато си легнат с вас лигли
цитирай
33. mania11 - Постът и отговорът на mobo (№ 10) все ...
04.04.2013 12:24
Постът и отговорът на mobo (№ 10) все едно ми онагледиха последната връзка. И знаете ли до какъв извод достигнах аз?? Два са:
- Човек не трябва да бъде слаган в рамката, която на теб ти харесва.
- Не трябва да диктуваш нечии живот, ти сам не си идеален.
Изводите важат и за двата пола.

Последно време си правя следният експеримент. Смея да твърдя, че съм от тоя, вторя тип мъже - чувствителния, който си държи на визията, старае се да е галантен и пр. Експериментът ми е абсолютно елементарен. Запознавам се с момиче и си меря поведението. Като се държа като темерут нещата се получават. Когато се държа по-мило веднага започват да се правят на интересни (в общия смисъл на понятието) и да ми обясняват тея неща за характера и пр.
Е, мили мацки, хем плюете пъновете, които "само ви искат ГСМ" и ви питат "имате ли гадже", а когато някой се стреми да не е такъв го отхвърляте.
Излезе, че винаги сте прави, щото ви е по-изгодно... Това не е хубаво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: uazi
Категория: Забавление
Прочетен: 797387
Постинги: 67
Коментари: 1720
Гласове: 3373
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031