Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2006 12:07 - 3 блондинки с телефони и „Абоната даде заето”
Автор: uazi Категория: Забавление   
Прочетен: 5646 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 19.12.2006 14:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Вчера станах телефонистка. БТК просто пасти да ядат. Вече мога да говоря с 10 човека накуп и наведнъж... с 2 телефона в ръка. Направо се побърках. Може ли малкото хора, дето познавам, с месеци да не ми се обадят, обаче когато ми се обадят, да е накуп??? Аз че обикновено нямам разговор под 30 минути, то си е така. Ама с десет човека накуп не става. Просто като съвет – не пускайте скайп и айсикю едновременно, защото като ви пишат всички хора наведнъж, а и като през това време се опитват и да ви се обадят по всички възможни линии (интернет и мобилни телефони), просто полудявате. И не стига, че се накомуникирах за месеци напред, ами и всичко беше усложнено от допълнителни подробности като неработещи компютри и телефони.

Какво имам предвид: вчера звъня на една колежка от университета. Момето трябваше да ми помогне с една задача, но си го представях малко по-лесно. Аз й говоря нещо, а тя ми казва, че не ме чува. Абе жена, как не ме чуваш??? Вече викам като старшина рано сутрин за физзарядка в казармата! Тя ми обяснява, как оня ден си хвърлила телефона в супата... Ъъъъъъ, добре! Гъбена супа „Маги” с малко телефон и сол и пипер... трябва да е някакъв нов деликатес. Телефона ми беше показан днес – абе не мирише на супа, въпреки, че по нейните думи даже е бълбукал в супата. Проблема е, че сега звука заглъхва и затова трябваше вчера да викам.

Следващата блондинка с телефон – майка ми. Оня ден го изпрала в пералнята! На 60 градуса с новия препарат „Тема” или май „Перзил” беше, не знам. Телефона няма как да функционира. Особено след като е прекарал и цяла нощ в пералнята из току изпраното пране. Въпреки, че все си мисля, че окончателно се е разглобил по време на центрофугирането. Само дето тя ми го съобщи вчера, накуп с всички останали хора, които искаха да ми кажат нещо. Разбирам я, че за нея е трагедия, ама аз какво да направя сега???

Трета блондинка плюс трети телефон, които не работи – най-добрата ми приятелка. Сложила в една найлонова торбичка 1 брой телефони плюс 1 брой документи плюс 1 шише с вода за дъщеря й. МНОГО ЛОША КОМБИНАЦИЯ!!! Телефона и документите плували във водата... дъщерята се въргаляла на пода на някакъв магазин, защото действието там се развивало, а продавачката го отнесла (няма как, жертви винаги ще има). Ноу комент... просто нямам думи. Всички раци и риби да си проверят телефоните...положението е трагично, даже чак си е заразно. Цяла епидемия си стана, да си съсипваш телефона.

Та на фона на недействащите уреди, моите вчера работеха с пълна пара. Не можах като хората да се нахраня, защото ш**** телефон не спря да звъни. Обади ми се кой ли не. Даже онзи шофьор, за който съм ви разказвала (кликни тук за тази история), вчера ми звъня два пъти, защото скъпия му компютър не работел и да съм му помагала по телефона, та дано да потръгне. Купил си джойстик, за да може да си играе с по-голямо удобство играта на лаптопа... но новата придобивка не искала да работи. И аз му обяснявах 30-40 минути, къде да гледа и какво да прави.... обаче той или е сляп, или аз съм кукумявка, че правя такива неща. Аз му викам „Там трябва да има иконка с наименованието „Софтуер”, а той ми вика че няма. Туй то. Няма. Голям е специалист, особено когато ми се оплаква, че компа му не работи, успял даже едновременно да изтрие снимките от телефона и от фотоапарата си, да не говорим за вечната грешка „Runtime error” дето му се явява на екрана при стартиране на Уиндоуса. Докато говорех с него, не спря да тутутка телефона ми, че някой се опитва в същото време да ми се обади... някъде в 11 и 20 вечерта, реших, че вече може да си легна. Ама за спане нищо не съм казвала. 11 и 30 през нощта получавам съобщение „В къщи съм си, обади ми се”... после кратко позвъняване... до един без 15 се обяснявахме. След това съм заспала.

Сутринта гледам – 00:46 часа пропуснато позвъняване – брат ми... ААААааааа, нИ щЪ повече!!!! АБОНАТА ДАДЕ ЗАЕТО!!!

П.П. Вече така съм се зомбирала, че кафето от чаша не ме събужда. Вече трябва да си взимам дозата кофеин интравенозно, та да има ефект!



Тагове:   даде,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tedito5133 - Ura! Ne sum samo az :D !
13.12.2006 13:19
Ei , da znae6 kak me razveseli i uspokoi... znam kakvo e telefona da ne mlukva - su4ustvam ti - no zvu4e6e mn gotino cqlata istoriq.
Uspokoi me , za6toto...
Predi 4 meseca nqkade ...kakvo mi se slu4va :

Taka - az, ako pita6 na6te, s telefon sum rajdana i sigurno skoro trqbva s operacia da ni razdelqt. Telefona ili mi e na uhoto ili v djoba. Pove4e v djoba. Dotolkova sum sviknala da e tam - 4e ponqkoga zabravqm i go tursq.

I sega samata istoriq - edna ve4er se pribiram ... telefona se vadi ot 4antata i se slaga v djoba na doma6nite pantaloni. Pravq koto pravq cqla ve4er ... i re6avam da si lqgam i sega .... telefona se tursi za da si sloja alarma za sutrinta - 4e za rabota trqbva da se stava. Tuk telefon , tam telefon - nqma.... :(
Oburnah celiq apartament. Nqma go !!! Zvunq na gadjeto da vidi v kolata si i u tqh...
Miliq tursi sigurno 10 pati - nqma i nqma....
Az si zvunq v nas .....i pri porednata obikolka vlizam v banqta ... Evrika!
V edin legen s voda ....ne6to sveti i bulbuka... miliq mi telefon..
Burza retrospekciq ....i se se6tam 4e az sum si slojila pantalona za prane - napulno zabravqiki 4e telefona e vutre .....
I toi si bulbukal miliq ........
Mn gadno mi stana kak si go udavih....sami4ka...
Gadjeto na drugq den ne sprq da me buzika i kaza 4e 6te mi kupi rusa boq ... :D:D:D

Sega kato 4etoh tvoq post , vidqh 4e ne samo az imam telefonni izpulneniq.... :)

Samo da kaja 4e sum ra4e ;)

Mn usmivki ot men!
цитирай
2. uazi - Еееее, не! :))))
14.12.2006 09:39
И ти ли си рак? Всичките хора около мен са или раци или риби.... Но с това "нещо свети и бълбука" ме разби! Щях да падна от смях! :Р
Желая ти от тук нататък все безаварийно телефониране :)))
цитирай
3. tedito5133 - Da :):):)
14.12.2006 13:09
To i na men mi be6e sme6no - pove4e otkolkoto bqh bqsna .... sama ne vqrvah kak sa go svur6ila takova "blondinesto" :P
цитирай
4. lila - -----------
14.12.2006 15:28
Еййййръццц...
цитирай
5. анонимен - :)
25.12.2006 22:09
Това е много смешно, но се случва и на брюнетки с мобилни телефони
цитирай
6. etty - ..
15.01.2007 15:09
Хехе,веднага се сещам за най-добрата ми прятелка-блондинка-с-два-телефона!Познайте какво?Изпра ги и двата в пералнята-нейният,и на баща й!!!И то в период от една седмица...
На печелившите-честито!
цитирай
7. анонимен - ACmkmnhPMalWEGuKZz
30.05.2011 18:28
What a joy to find smeoone else who thinks this way.
цитирай
8. анонимен - JjmLYAMrlwOTNWfnsz
01.06.2011 11:38
rVWe77 <a href="http://ofhupmetoidc.com/">ofhupmetoidc</a>
цитирай
9. анонимен - gXAHFAYzSEPTA
01.06.2011 16:49
Pezpi1 , [url=http://mmsztkzpmqjf.com/]mmsztkzpmqjf[/url], [link=http://yctdpwsbljqe.com/]yctdpwsbljqe[/link], http://eglmtkfesxte.com/
цитирай
10. анонимен - vejrNmrdNVHkhpM
02.06.2011 15:27
SBZTyS <a href="http://qtgomithamrf.com/">qtgomithamrf</a>
цитирай
11. анонимен - zhTKhXbjax
04.06.2011 13:22
DlQjqm , [url=http://xakawgmfptby.com/]xakawgmfptby[/url], [link=http://xtnuacuktrts.com/]xtnuacuktrts[/link], http://gaotgirpdaot.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: uazi
Категория: Забавление
Прочетен: 801387
Постинги: 67
Коментари: 1720
Гласове: 3373
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930