Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2006 14:50 - София, Софияяяяяяяяя!
Автор: uazi Категория: Забавление   
Прочетен: 7935 Коментари: 20 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Културен шок би било даже доста меко казано. Но нека да не стряскам никого, само аз се постреснах, защото едната година отсъствие от този град си оказа влиянието.

С какво да започна.... Близка среща от третия вид с Контрольор в трамвай номер 5. Влизам аз в това чудо на механиката и на напредналата изобретателност на човешката мисъл. Трамвая скърца, все едно си в тенекия за сирене, мирише подобаващо.... заставаш най-отпред при вратата на шофьора, твърдо решен да си купиш билет, защото на спирката освен бездомните кучета и теб, други хора няма, за продавач на билети и дума да не става...той е в отпуска и се весели с другите местни пияндета на квартала. Ииии изведнъж...на сред трамвая....изведнъж изскача един хубавец с набъбнало яке.... вади рязко от цицината на якето един крещящо зелен елек и на висок глас ми се провиква на 10 сантима от ухото „Карти и билети, моляяяяя...” Аз естествено нямах билет, защото исках да си купя от шофьора, който с убийствено замъглен поглед ме изгледа, все едно съм му взела бутилката с домашната ракия... и след това ми заяви, че няма билети. Съответно контрольора ми се наду... настана голяма разправия. Абе Нова година още не е дошла, тоя вече се настроил да ме сурвака. Да знаете, че съм била много надута, че съм се правила на интересна и че съм щяла да видя, какво ще ми се случи...

Това беше вчера. Днеска пак. Отново трамвай, отново контрольор, тоя път беше културен човека и ми направил компромис, че били празници... Тия ме изкараха най-нелегалния гражданин на тая държава!

Следва пътна катастрофа, точно по диагонал на 2 метра от мен... от думите на шофьора на единия автомобил, ми се зачервиха ушите... без коментар.

И за завършек - посещение на мола на София....голям купон. Ъъъъъ ъъъ ъъъъъ, може ли да влезеш в магазин за детски дрешки, да вземеш едни детски дънки с размери 10 см на 15 см и да питаш за цена... Ми може. После само може и да се хванеш някъде да не паднеш, защото точно тез дънчици за едногодишно дете струват 60 лв?!?!?!

ЪЪъъъъ, за днес ми стига, утре може пак.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Welcome To The Jungle!
27.12.2006 15:04
:-D

Весели празници в София!

Поздрави
цитирай
2. tin4e - hubavo e u doma
27.12.2006 16:02
nali :)
цитирай
3. uazi - Забравих да кажа...
27.12.2006 16:08
че тамън си накиснах телефона в домашната туршия, дето толкова много обичам :(((
цитирай
4. ady - Добре дошла
27.12.2006 16:43
:)))
цитирай
5. vanguard - 1. Добре дошла, Уаци
27.12.2006 17:14
2. Защо пък културен шок??В Германия като нямаш билет, да не те черпят с вюрстчета??? Или пък те там изобщо не се катастрофират ли??!?!!
А колкото до балканския темперамент......Enjoy it!!
цитирай
6. uazi - В дойчланд...
27.12.2006 18:56
няма как да се качиш без билет, защото можеш само от шофьора да си го купиш... тук обаче шофьорите не са кондуктори... поне така ми обясниха от органите за контрол на нередовните пътници... мой пропуск просто, че не съм се информирала за качествата на нашите шофьори.
цитирай
7. tessy - Тук в Италия
27.12.2006 22:05
също можеш да си купиш билет от шофьора, но както и от всички репове и будки за цигари. А контролата си е контрола. Но мисля, че тук ужаса е по- голям, даже и от този в България. Да не споменавам, че има един автобус, Р5 се казва, в който се возят всички накомани, малко са нормалните хора в него... наскоро научих, че последната спирка по линията, по която върви въпросния е най- големия пазар за дрога в Неапол...
цитирай
8. анонимен - viki02
27.12.2006 22:26
МАй се опитвах да ти обясня, че трудността не живота в България не се изчерпва с липсата на пари!
цитирай
9. анонимен - draga uazi,
28.12.2006 11:50
не ни обяснявай как е точно в Deutshland, щото и ние малко свят сме видели. Вярно е, че в автобусите трябва да си купиш билета от шофьора или да му покажеш картата си. Но в S-bahn-а и метрото случаят е съвсем друг - можеш да си джиткаш без билет, докато не те хванат червените шапчици - тъй им викам, защото са с червени барети и винаги по двама и тогава жална ти майка - няма да се разправят с тебе, а най-учтиво ще те глобят 25 или 30 Евро - не си спомням колко точно е, но в този порядък. Аз затова все с карта пътувах, за да си спестя подобни емоции. И тук между другото има карти, не се прави на паднала от Марс. :))
цитирай
10. анонимен - пардон,
28.12.2006 14:45
сега видях, че съм объркала Deutschland, enshuldigen Sie, bitte :)
цитирай
11. uazi - nali...
28.12.2006 15:16
tiq karti gi prodawat na su6tite tiq butki, deto na 26ti dekemwri ne rabotqt... i sym padnala ot venera, ne ot mars.
цитирай
12. анонимен - za kvo se skarahte...
28.12.2006 22:45
za edni tapi bileti i karti...na zaoad e edno no v Bg. e drugo...i vse pak v BG e super...Felises Fiestas
цитирай
13. kuromur - Значи не е нито 25 нито 30Е, а е 40Е(в ...
08.01.2007 12:37
Значи не е нито 25 нито 30Е, а е 40Е(в най- пропадналия Магдебург).С тази малка разлика че в Германия, за разлика от България има автомати, където можеш и билет да си вземеш, та и карта. В България такова нещо няма- пък вие скачайте да заклеймявате хора без вина. На всеки се случва да пътува по малко и да пътува с билети. А когато няма откъде да си вземеш?! Кой е виновен? Как във всички "бели" държави автомати има, а в България не?! Ама скачате на Уаци, щото сте с манталитет: "Чаках от 2.30ам за еди-каква си карта, а тя не плаща". Помислете логично кой е виновен за липсата на билети- този който набавя услугата и се издържа от нея или клиента, който я ползва. Германия може да е всякаква, но има ред и правила- като ги престъпиш, компромис няма!
цитирай
14. анонимен - iBEbXiZNrJ
29.05.2011 18:30
Kudos! What a neat way of tihnikng about it.
цитирай
15. анонимен - korzFrZwkdZgoGR
30.05.2011 13:43
Very true! Makes a cahgne to see someone spell it out like that. :)
цитирай
16. анонимен - maVFYqPdqoA
30.05.2011 16:52
8yBHPe <a href="http://incofufrmwbu.com/">incofufrmwbu</a>
цитирай
17. анонимен - fLMRRkNvgjjnL
30.05.2011 21:22
Qrjsy7 , [url=http://ohlchmugeaij.com/]ohlchmugeaij[/url], [link=http://ohnxqayyjzmk.com/]ohnxqayyjzmk[/link], http://utnpdkzmblik.com/
цитирай
18. анонимен - GohEdqtnviHzQexeBf
01.06.2011 16:44
5SCDUI , [url=http://vdcflsrcphvg.com/]vdcflsrcphvg[/url], [link=http://rtguajatuith.com/]rtguajatuith[/link], http://yspfplvusmqu.com/
цитирай
19. анонимен - AIQXXIvZpMFhUqfcpN
02.06.2011 14:00
Gtm3ut <a href="http://qtbkwarjcluq.com/">qtbkwarjcluq</a>
цитирай
20. анонимен - byuoaBowTHNo
02.06.2011 14:32
dO67ss <a href="http://puzaglqehsqr.com/">puzaglqehsqr</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: uazi
Категория: Забавление
Прочетен: 801573
Постинги: 67
Коментари: 1720
Гласове: 3373
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930