Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2006 13:22 - Двама нови в моя живот и куп офлайн проблеми
Автор: uazi Категория: Забавление   
Прочетен: 3357 Коментари: 9 Гласове:
0

Последна промяна: 09.10.2006 13:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

            Даммм...пак мъже. Този път обаче нещата изглеждат така, че май всичко за момента е наред.

Става дума за двамата ми съквартиранти. Всичко на всичко един украинец, един немец и аз... Двамцата са големи симпатяги. Когато се запознахме, единия мъкнеше багажите си, а другия готвеше. Въобще сладури. Даже веднага измислиха начин, как въпреки малкото пространство, да можем да седим заедно. Че ако погледнем реално, трите стаи, едната тясна кухня и едната баня...не остават много възможности за всеобщо седене и разкази за всекидневните ни изживявания. Но решението се оказа много просто – слагаме една малка маса в коридора image(единственото място, където има достатъчно пространство, а и тъй като нямаме някаква стая с функцията на хол, единствената алтернатива). Та така ще си седим заедно в коридора и ще си гукаме.

Даже двамата изтърпяха геройски моята фото сесия. Резултата беше много смях и диви снимки. Все пак ги хванах как трошиха орехи в кухнята, където повече от двама души трудно могат да се разминат. Темата на разговор беше какви храни са полезни за здравето (ужким се смята, че орехите са добри за мозъка)...та бяха много разочаровани, когато им казах, че бирата никак не е полезна. Последваха неимоверни усилия да ме убедят, как алкохолът е много полезен за сърцето....Да бе...и цигарите, дето пуша, са полезни за дробовете ми и за мозъчните ми клетки. Но все пак, важното беше, че се посмяхме здравата.

На другата сутрин един от тях се беше представил като терминатор. Някой беше отскубнал главата на душа и явно не е имал време да го оправи. Надявам се това да е било просто случайност и да не е тепърва началото. И дано днес като се прибера, къщата все още да си е на мястото й :)

            Последваха моите лични драми. След като в стаята ми нямам телевизор, реших вместо да си купувам нов, да си взема една TV-карта за лаптопа ми и с това да си реша проблема. Въъъх, аз да не реша да си купувам нещо за компа...тва си е като истински мазохизъм. Въобще не ми се иска да си спомням. Взех си една такава джаджа от местния магазин за бяла техника. Инсталирам програми, бутвам кабела от антената в картата...програмата намира каналите. И в момента в който трябва да покаже картината – черен екран. Хъх, нееее!!! Ръчкане, преинсталации, промяна на опциите...нъцки. Черно и това е.

Айде пак до магазина. Стоката в оригиналната опаковка плюс касовия бон се предават на първия продавач и всичко се сменя за друга TV-карта. И то не каква да е, ами доста по-скъпа. Все пак си останах с надеждата, че цената ще съответства на качеството и ще ми спести допълнителните главоболия. Щото аз много обичам да се нервя, когато нещо не функционира така, както на мен ми се иска. И така...животното се взима, носи се вкъщи и цялата процедура почва от начало. Инсталации, омотаване с кабели.... намиране на каналите иии... пуф, пуф... “Грешка: недостатъчна памет!”. Компа се срина. Повторих начинанието общо 4 пъти и когато стана 2 през нощта, се отказах от повече опити.

На другата сутрин се изтипосах отново в дадения магазин. Реших да си потърся някой друг продавач, да не е тоя вчерашния, че вече ме досрамя. Хващам един, обяснявам случая и му казвам, че вече нямам нерви и ако обича да си вземе уреда и да ми върне парите. Точно в този момент минава “моя” продавач, който изшушуква нещо на колегата си, двамата ме погледнаха много лошо...но все пак си получих парите. Вече няма да стъпя в този магазин, че като ми чукнат името в системата си, там ще пише: Клиентът беше преместен от графата “Редовни Клиенти” в тази с наименованието “Стоп! Опасно зло чудовище дето все си купува нещо, а после го връща”. Срааам!!!

Но това не беше всичко. От цялото бърникане по тоя комп, си затрих програмата за контролиране на звука. Е онова нещо, дето седи до часовника и се ползва за увеличаване на звука, когато ви се слушка музика. Някъде изчезна. Намерих му другата програма, дето седи в контрол-панела. Натискам там бутона, който би трябвало да задейства появяването на съответната иконка до часовника...нищо не се появява. Пак се изнервих. Преинсталирах Уйндоуса и час и половина след това всичко си дойде по местата. Да живее инсталационния диск и Бил Гейтс!

Само дето компа вече като загрее и се изключва изведнъж от само себе си... без предупреждение. Хъъх, не мога повече!  



Тагове:   моя,   нови,   куп,   офлайн,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. killu - Ако ти се рестартира трябва да видиш ...
09.10.2006 13:38
Ако ти се рестартира трябва да видиш вентилатора на процесора. Това е. И не дей възхвалява толкова Бил гейтс неговата операционна система те е накарала толкова да се блъскаш не ТВ тунера...
цитирай
2. bamby13 - ;-)))
09.10.2006 13:38
това за алкохола, само че твърдия, не бирката иам известна доза истина. Той( алкохолът твърд) в дози малки разказва играта на атероматозните плаки.
Извод- 20 мл шотландска ракия дневно ще ви предпазят от инфаркт
цитирай
3. uazi - Аз пък...
09.10.2006 13:42
ми ко да ги направя...изглеждат си нормални...ама ще ги питам все пак...да няма обърквации.
Даже оня ден за малко да се израдвам, щото си вървя по улицата и някакъв се затича след мене...пък тоя искаше само огънче... Така че...не всичко, дето хвърчи, се яде :)
цитирай
4. uazi - И не го възхвалявам толкова...
09.10.2006 13:44
не беше проблема в картата...ами компа ми е слаб. И Бил Гейтс също не го е доизмислил, щото с неговата програма колко ядове съм имала...ама поне тоя път сработи.
цитирай
5. анонимен - А софтуера ти
09.10.2006 16:02
легален ли е или е пиратско копие, а?!

:-/
цитирай
6. uazi - Zlika!!!
10.10.2006 12:09
Пак ли ти?
цитирай
7. sigrina - Мацко,
10.10.2006 18:38
Windows - SUX :)
Инстални се един Линукс и си живей живота! :)
цитирай
8. uazi - Джоунси...
12.10.2006 11:25
ко искаш да ми кажеш??? А? А? А?
цитирай
9. uazi - Знам ти какво мислиш за жените с компютри...
13.10.2006 12:05
и сигурно си прав...но само за някои :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: uazi
Категория: Забавление
Прочетен: 800609
Постинги: 67
Коментари: 1720
Гласове: 3373
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930