Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2006 10:43 - Страхотен уикенд – Част ІІ
Автор: uazi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4816 Коментари: 20 Гласове:
0

Последна промяна: 28.08.2006 11:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Хвърляне по стълбите. В главните роли – моя милост и “спасители от плажа”. На който му става лошо от описания за физическа болка, да не чете...   Драги зрители, присъствате на уникалния двубой между силните на деня. В единия ъгъл на ринга, в сините гащи, се намира Уаци. Висока е 1,73 м. Заема главни позиции в средната категория. В другия край на ринга вече помпа мускули г-жа стълбище, в гащите с шарка на резедави плочки.             Ставам аз, беше към 11:30 сутринта...може и по друго време да е било, защото спомените ми бяха изтрити, както ще разберете по-късно. Гледам в единия край на стаята ми, върху червен леген, цял куп дрехи. От чорапи, през ризи, дънки, бельо, плажни кърпи, че и във всякакви разцветки. Е няма начин да си помисля за нещо друго, освен че трябва да сляза долу и да пусна пералнята, защото иначе оставам без дрехи, а гола по центъра не ми се разхожда...не, че щеше някой да възрази. Ама аз нали съм стриктна, та хващам легена с една ръка, подпрян на хълбок и тръгвам към стълбите, за да сляза на долния етаж. Мислех си за всичко...как времето е гадно и може да пропуснем плажа, как съм гладна и ми се вие свят вече и се радвах, че си оставих малко плодове вчера, за да си направя плодова салата. Радвах се и на палачинките, дето бях решила да направя. И както слизам по тъмното стълбище надолу, стъпих на ръба на едното стъпало. Не знам дали ви се е отдавало уникалната възможност, да видите краката ви как се разхождат по тавана...моите се озоваха почти на сантиметри от него. Сега за последствията от таз разходка – паднах точно върху ръба на стъпалото. Усетих рязка болка, която ме парна по диагонал по задните ми части. Болката обаче само тръгваше от там, защото тя успя да се разлее по цялото ми тяло нагоре, като стигна чак до нервчето на очичките ми и предизвика изпускането на една сълза, която пък от своя страна се стече по бузата ми. Не стига обаче, че се сгромолясах с гръм и трясък по стълбите...бях като чувал с картофи, който тежи около 60 кг и небрежно сте го хвърлили по стълбите надолу. Освен всичко останало, се жулнах много неприятно по гърба, защото нямаше как да спра инерцията и земното притегляне...опитах се, да го спра...резултата беше плачевен. Стопирах чак в парапета, като залостих крак между две дървени части от него. Можете да си го представите по следния начин – избирате си една дупка от парапета, плъзгате се надолу по стълбите, все едно сте стъпили на сърф и се бодвате в дупката, като гледате максимално бързо да проврете краката си в нея. Ако не успеете, се получава така, както направих аз. Изглеждате като добре направена мешана салата със съставките 2:3:1 (2 х крака, 3 х разхвърляни дрехи, 1 х стълбище). Къде остана само легена от дрехите? Не, не се озова на тиквата ми. Нямаше как! Но затова ме наръга злобно в ребрата, като само кърпата за плаж омекоти удара на пластмасата в ребрата ми. От тук нататък ще си купувам само сини легени, да пасват на цвета на кожата ми... Тези, които са спортували или са тренирали източни бойни изкуства, упражнението им е познато като “Уширо укеми” или (много) тежко падане назад с претъркулване. Само дето при мен нито падането назад, нито търкулването, се получи като хората. Грохота, от който можех и мъртвец да събудя, обаче имаше и положителни страни. Май болката малко ме беше замаяла, защото ми се привидяха спасители от плажа. Една ръка ме хвана за кръста, друга за ръката...и всички ме теглеха нагоре, за да се изправя....И тук лентата се къса...не съм пила (честно се заклевам, че никога не пия), но нямам никакъв помен от следващите 2 минути. Сънувах, че съм на плаж, че един спасител идва при мен, но вместо да ме маже с плажно масло, ме хвана за ченето и почна да го клати. Тогава се събудих. Гледах хората срещу ми, познати лица...но по тях личеше такъв уплах, какъвто никога до сега не бях виждала (освен когато си сцепих главата на каменно столче в Южния парк). Последваха куп ругатни по мой адрес и закани, че ако още веднъж се хвърля така, ще ме разпнат на кръст, а ако и това не помогне - ще ме разфасоват на парчета, като най-леката ще бъде тиквата ми...тя и без това е празна. Като краен резултат от двубоя ми със стълбището – множество синини по задните ми части (тук няма да посочвам свидетел, гледката не е особено красива, повярвайте ми), най-пъстрата от които обаче се разстила по цялото ми дупе, чак до кръста и прилича на татуировка в стил софийски булевард. Като плюс и охлузвания по ръцете и краката и мотаната  (или омекнала) глава. НО! И стълбището отнесе нещо...няма как, нали си има работа с moi! Разклатила му бях една плочка. Ех, ся! Ами без хич? Вече трябва да си сменя прякора от Уаци в Свирепия или Разрушителя...може би и Войн от ада, защо пък не и Камикадзе... Ако някой е издържал и е прочел до тук, може да даде предложение за прякор, които да пасват на разрушителната ми сила (върху мен самата и околността). Аз сега отивам при шефа, да си искам минимум 2 седмици болничен и екскурзия с цел възстановяване на някой остров в Тайланд.   П.П. Само да не забравя – все пак случката ме научи на нещо, което държа да споделя с вас: преди да решите да пробвате в къщи същото упражнение, не забравяйте да си напишете завещанието, за всеки случай проверете също, дали здравната ви осигуровка е изправна и покрива такива злополуки...А като казах злополуки – направете си и една застраховка живот....поне ако ви стане нещо, някой да има полза от цялата работа (почти съм сигурна, че при злополуки застрахователите изплащат парите). И не забравяйте, ама никога, ако не се намирате във вашия си град, да дадете МЦУ/И (= много ценни указания/информация) като например телефонните номера на полицията, спешна помощ, пожарната и наставления, как се стига до най-близката болница...все пак човек никога не знае.

Ето я и злата гад

image


Тагове:   уикенд,


Гласувай:
0



1. anahata - Аууу, Уаци
28.08.2006 11:08
моите поздравления за чувството ти за хумор и съболезнованията ми за злополуката!
Пожелавам ти от сърце да се възстановиш без сериозни последици, че тези наранявания в гърба понякога се обаждат след години:(
Ако имаш нужда от помощ - свиркай - насреща съм!!
цитирай
2. uazi - Мерси :)
28.08.2006 11:14
Ако някой е забравил да ми подари нещо за рожденния ми ден - пожелавам си мека възглавничка, моля!
цитирай
3. ady - Съчуствам
28.08.2006 11:17
ти, при мен беше малко по-леко. Оздравявай.
цитирай
4. uazi - Ооо....
28.08.2006 11:25
даже си имам съмишленик ;)
цитирай
5. juana - Уау!!!!.... :-o
28.08.2006 11:33
Уаци,...доста сериозен двубой на ринга.Съчувствам ти наистина.Възстановявай се мила! Желая ти го!
цитирай
6. pazzo - Това
28.08.2006 11:51
ми напомня за скорошния ми опит да си спомня детството, като покарам скейтборд. Едно време не болеше толкова като паднеш. Но пък и едно време не съм бил 2 метра и 100 кг. Бе, готиното падане си е цяло изкуство. Поздравления, Уаци. :)Нали знаеш, синините по дупето минават, славата остава!!
цитирай
7. uazi - Пак забравих нещо!
28.08.2006 12:09
Като сънувате, че ви пада зъб, не се ослушвайте, както направих аз. Не проверявайте само роднините и приятелите си по телефона, дали са живи и здрави...включете и себе си в списъка и се погрижете за сигурността си.
За славата - аз съм всеизвестна като Терминатора!
цитирай
8. dosheva - ай ай ай
28.08.2006 12:58
поздравления за чуството за хумор. Дано да оздравееш по-скоро. Ама...то трябва време. ..
И ГЛЕДАЙ КАТО СТЪПВАШ ве момиче! Хората сигурно са ти го казвали доста, те...за твое добро....
.... и аз съм малко..разрушителка. Аз за сега само се блъскам. Ама аз все намирам на кой да са подпра или кой да ритна :):):)
А казвали ли са ти, че гениите са непохватни. Да знаеш вече :):)
цитирай
9. uazi - Да....
28.08.2006 13:02
гениалността ми се проявява чак след това. Особено като трябва да си измисля лек за болежките, или пък съм много изобретателна, когато трябва да поправя разрушените от мен неща - абе като Айнщайн съм!
цитирай
10. piccola - мммм
29.08.2006 10:42
широко е стъпалото!
поне ще ми побере дупето...
куцам...
охх
оххххх:(
цитирай
11. анонимен - mQMgRMEMeA
29.05.2011 13:32
Now thatВ’s sbltue! Great to hear from you.
цитирай
12. анонимен - zVhrwwbt
29.05.2011 15:29
oS2BP7 <a href="http://yegvzbxtbdnz.com/">yegvzbxtbdnz</a>
цитирай
13. анонимен - ktEwiwSv
30.05.2011 18:53
That's 2 clveer by half and 2x2 clever 4 me. Thanks!
цитирай
14. анонимен - DvCFZbiR
30.05.2011 21:04
MmHjXc , [url=http://zarvuafgbgks.com/]zarvuafgbgks[/url], [link=http://bfoagcbejsyf.com/]bfoagcbejsyf[/link], http://mzogtniektkq.com/
цитирай
15. анонимен - qzjJhONHeLWLcu
01.06.2011 11:53
KsNLmB <a href="http://xfskldikplmv.com/">xfskldikplmv</a>
цитирай
16. анонимен - QXAHmbHqCXUwbAkNs
01.06.2011 16:16
Ghzsv1 , [url=http://txunetienngv.com/]txunetienngv[/url], [link=http://xyuvchnfobpy.com/]xyuvchnfobpy[/link], http://cnzlthqcrfri.com/
цитирай
17. анонимен - drKzntJBPQ
02.06.2011 13:51
zXwiaf <a href="http://xifswqpdwyal.com/">xifswqpdwyal</a>
цитирай
18. анонимен - nTiHoHyeESXlKiwhs
02.06.2011 14:57
mJPG2L <a href="http://rfwjywjocqty.com/">rfwjywjocqty</a>
цитирай
19. анонимен - jVcVaqUuDNQQ
04.06.2011 13:24
7Y0ocU , [url=http://oodxmghdkzrn.com/]oodxmghdkzrn[/url], [link=http://nbiqfzqapdyi.com/]nbiqfzqapdyi[/link], http://ipayqqbyjtwh.com/
цитирай
20. анонимен - KOpbmhXQSJiLTSeWljj
04.06.2011 14:59
CoATdY , [url=http://dgkaegzfrjkz.com/]dgkaegzfrjkz[/url], [link=http://rfgaqqhsgrjl.com/]rfgaqqhsgrjl[/link], http://cwxlizbdgtfu.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: uazi
Категория: Забавление
Прочетен: 801789
Постинги: 67
Коментари: 1720
Гласове: 3373
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930