Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2006 14:38 - Информационно-техническо фиаско!
Автор: uazi Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2763 Коментари: 8 Гласове:
0

Последна промяна: 30.08.2006 14:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Днес не ми е ден. Техниката не ме харесва днес...всичко се скапа. Предполагам, че има заговор между всички машини, които докосна, за да не мога да си свърша работата. Компа не бачка. Нищо ново под слънцето...той сигурно е по-стар и от мен. Като зацикли и спре картината за 5 минути и подивявам. Принтера категорично отказва да изплюе листата, дето толкова много ми трябват. И как да го оправя? Няма отговор. Включвам, изключвам...цъ...мига на червено и се цупи. Не мога да си кача снимките...успях само една част (ако някого го интересува, може да види риби, раци, акули...или каквото се е качило, щото по едно време ми писна да ги чакам, да се качат на сървара -> ето тук са рибите). Лаптопа ми се бъгна на два пъти...нямам думи просто. Естествено, че ще се бъгне...нали аз искам да работя на него! Не мога да намеря инсталационните файлове за камерата...абе днес да нямам вирус??? Писна ми! Остават ми 2 дни до отпуската и всички ме нервят. Тука някакъв колега е решил, че неговият глас е най-хубав и орева целия офис с неговите си проблеми...на ръба съм, да не го хвана и да го тръшна като сумо-борец на пода, а после да го наскачам и да му причиня много, много болка! Простооо...купон! Ако сега можех да крещя, от цялото си гърло...щях да извикам – “Махнете ми се от главата!!! Оставете ме на мира!!! Че иначе ще пострадате!”  
Вдишвам дълбоко, след това издишам...Като бременна преди раждане...ако още веднъж поема така въздух, ще се пръсна или ще ми се замая главата от прекалено много кислород...

image

Но има един светъл лъч на края на тунела – отпуска! Още само два дни...само два дни...като меден звън...



Гласувай:
0



1. sunflower - По-обичам израза ...
30.08.2006 14:42
.. "оставете ме на бира" :)))
Ама нали сме на работа :(
Ще се махам и аз май от офиса другата седмица :)))
цитирай
2. uazi - Бравус!
30.08.2006 14:48
Приятна почивка! Ако издържа до петък, ще е много хубаво. А ако до тогава не съм удушила някого - просто ще трябва да ме потупате по рамото!
За бирата...аз по принцип не пия, но днес може и да си миксирам някой коктейл...стига и някой кухненски уред да не се скапе.
цитирай
3. sunflower - е, има такива дни, ....
30.08.2006 14:50
... какво да се прави - мисли за отпуската и се отпусни малко :)))) ... и не пипай никакви уреди, освен, ако не е супер наложително :))))
И на теб да ти е приятна почивката! :)
цитирай
4. bamby13 - Aх ,как идеално те разбирааам
30.08.2006 17:36
Днеска онзи пенсионер( служебният ми компютър) беше решил да стачкува, без да съм го тормозила или чанчила и ей така както си работех си се рестартираше...досадаааа.Обаче каква история за PC ми разправиха вчера...като момъка се закле във всичко най-свято че е истина и я знае от участник в "драмата"
Купил си един PC, ползувал си го две години, но изведнъж решил че е калпав. Искал да го върне на фирмичката от която го купил за реалната му цена.Сещаш се каква била цената на машинката 2 години стара и амортизирана. Той останал крайно недоволен и съдил фирмата.Ето какви били писмените му оплаквания:
1.Вентилаторчето работи много шумно и нощем не мога да спя
2.Както си пиша във Word и изведнъж ми се сменя формата на текста.
и оплакване 3 избива и рибата и вождовете
3.МИШКАТА НЕ ИЗПЪЛНЯВА ЗАПОВЕДИ!!!!!!
Твоята мишка, поне, слуша ли те Uaz?? ;-))))))
цитирай
5. uazi - Хахаха!!! Уби ме!
30.08.2006 17:49
Тоя къв е? Нямам думи просто! :))))))))
Мойта мишка също се ослушва, ама щото повърхността е гадна. Обаче принтера се предаде и най-накрая си ми даде листата...Начи има справедливост!!!
цитирай
6. bamby13 - A така!!!
30.08.2006 17:53
Вси4ко е добре, когато свърши добре.:-)))
2 дни още!! кой кат теб;-)
цитирай
7. velvet - ееееееееее
31.08.2006 10:26
спокойно де ;) Нали идва почивка, не се напъвай толкова, дай го по-леко ;))))))))))))))))))))))
цитирай
8. uazi - Не мога да не се напъвам...
31.08.2006 11:20
А и не зависи от мен...всички решиха на края да ме погнат...нали няма да се връщам в този филиал...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: uazi
Категория: Забавление
Прочетен: 801808
Постинги: 67
Коментари: 1720
Гласове: 3373
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930